آخرین اخبار
کد مطلب: 79969
نماينده لردگان:برنامه هاي فرهنگي دچار موازي کاري نشود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1727

به گزارش سلام لردگان، ? مجيد جليل سرقلعه ? افزود:بايد در برنامه هاي فرهنگي از تکرار ،کهنه گي ،روز مره گي و موازي کاري به صورت جدي پرهيز شود.

وي تصريح کرد:در برنامه هاي فرهنگي بايد مطالبات مردم و جوانان در حوزه هاي فرهنگي به ويژه در کوتاه مدت و بلند مدت مد نظر قرار گيرد.

به گفته وي،زيرساختهاي فرهنگي بايد متناسب با توسعه نيافتگي استان تدوين شود چرا که اين زير ساختها در چهارمحال و بختياري از ميانگين کشوري پايين تر است.

وي تاکيد کرد:بايد در سال 93 با همکاري دستگاههاي اجرايي و مجمع نمايندگان استان ،در راستاي تقويت زير ساختها گامهاي بلندي برداشته شود.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: در اين راستا نيز گام نخست برداشته شده و 40ميليارد ريال اعتبار از محل ماده 180بودجه 93 به بخش فرهنگ استان اختصاص يافته است.

مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري چهارشنبه هفته گذشته در ديدار مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با نمايندگان بر تقويت زير ساختهاي فرهنگي در همه شهرستانهاي استان تاکيد کردند.

در اين ديدار که در تهران برگزار شده بود ، مجيد جليل سرقلعه نماينده مردم لردگان، سعيد زمانيان دهکردي نماينده مردم شهرستانهاي شهرکرد ،بن و سامان ،امير عباس سلطاني نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي و حميدرضا عزيزي نماينده مردم شهرستانهاي اردل ،فارسان ،کوهرنگ و کيار حضور داشتند.

منبع: ايرنا

انتهاي پيام /*

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس